۱۷ آذر ۱۳۹۲، ۹:۳۱

خیز بلند بعد از بازی با روسیه؛

دعوت کمیته فوتسال از ایتالیا، پرتغال و اسپانیا/ تمایل تایلند برای بازی با ایران

دعوت کمیته فوتسال از ایتالیا، پرتغال و اسپانیا/ تمایل تایلند برای بازی با ایران

کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از تیم‌های ایتالیا، اسپانیا و پرتغال دعوت کرده است تا برای برگزاری مسابقه تدارکاتی با تیم ملی به ایران بیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که تمرینات و اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا از روز پنجم فروردین ماه 1393 جدی‌تر دنبال خواهد شد، کمیته فوتسال با هماهنگی خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی قصد دارد چند بازی تدارکاتی خوب قبل از حضور ایران در مسابقات جام ملت‌ها برگزار کند.

در همین رابطه، کمیته فوتسال از تیم‌های اسپانیا، ایتالیا و پرتغال دعوت کرده است تا در فروردین‌ماه به تهران سفر کنند و مقابل ایران به میدان بروند. سید رضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال با تایید این مطلب به خبرنگار مهر، گفت: هنوز این سه تیم پاسخی به پیشنهاد ما نداده‌اند. ممکن است اسپانیا، ایتالیا و پرتغال همزمان قبول کنند که به ایران بیایند. در این صورت ما یک تورنمنت چهار جانبه برگزار خواهیم کرد. ما منتظر پاسخ این سه کشور هستیم.

افتخاری همچنین تاکید کرد: تیم تایلند هم درخواست کرده تا در اسفندماه با تیم ملی ایران در تهران بازی کند. البته خسوس هنوز پاسخی به این درخواست نداده و منتظر است تا ببیند شرایط تیم ملی در آن زمان چگونه است.

کد خبر 2190849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha